Aparitii in media
Cum putem trata artroza soldului | ziarulring.ro

"Bătrâneţe, haine grele...", aşa începe fiecare istorisire despre bolile care apar odată cu vârsta. Coxartroza, cunoscută mai mult sub denumirea de "artroza şoldului", este întâlnită la aproape jumătate din persoanele care au peste 50 de ani. Iată câteva metode prin care se poate trata această afecţiune.

Coxartroza acţionează asupra cartilajului ce acoperă şi protejează oasele şoldului, făcându-l să se uzeze, să se subţieze şi să devină mai dur. Dacă uzura cartilajului este mare, acesta poate dispărea complet, iar oasele încep să crească pe lângă articulaţie, formând aşa-numitele osteofite (ciocuri osoase).

Principalul simptom îl reprezintă durerea şi mersul şchiopătat. "Puteţi simţi şoldul înţepenit, mai ales dimineaţa şi după o perioadă de inactivitate. Nu vă lăsaţi păcăliţi de momentul apariţiei. Pe lângă vârstă, artroza şoldului poate avea şi alte cauze, precum greutatea, care pune presiune asupra unei articulaţii deja slăbite, un traumatism la nivelul şoldului sau afecţiuni preexistente precum lupusul sau artrita septică", explică dr. Robert Cristian Apostolescu (www.doctorortoped.ro).

Pentru a citi articolul integral accesati: http://www.ziarulring.ro/stiri/sanatate/232989/2014/Cum-putem-trata-artroza-soldului

• Bine informat si cu experienta, , calitate care-l recomanda ptr aprecierea maxima. Nu doresc sa se concluzioneze ca ar fi subiectiva respectiva apreciere,in sprijinul acesteia din urma, sugerandu-va sa lecturati paginile de pe site-ul acestui medic...

• Sonia Ghica

• Un medic ortoped exceptional, un foarte bun comunicator si un mare OM. Un profesionist desavarsit.

• Bogdan Matei
  • Face tot ce e omeste posibil pentru ca pacientului sa-i fie bine.

• Macarescu Cristina Mihaela