Ruptura de menisc ?

BUNA SEARA
În luna decembrie a început o durere la mușchiul din spatele genunuchiului.Pe parcurs durerea se accentua la mersul pe jos,urcat coborât scările iar mușchiul îl simțeam foarte contractat până jos spre gleznă și durerea din spatele genunuchiului radia in rotulă.Acum cateva zile de dimineața când m-am mdat jos din pat aveam o durere insuportabilă si abia puteam mergea.Daca stau jos când ma ridic umblu cu el îndoit,dacă stau mai mult în picioare merg cu el drept.Acum de la sine merg mai bine fără a schiopăta dar simt o greutate în genunchi si durerea este localizată in partea exterioară a genunuchiului ,la incheietură sa zic așa.si in poziția sezând ma săgeată in genunchi.Am fost la medic si m-i s-a spus ca ar fi ruptură de menisc,dar numai prin consultație,fară altă investigație.M-i s-a recomandat artroscopia dar momentan nu se poate deoarece am fost depistată cu infectie urinara cu E.Coli.Aș dorii să fiu sigură de acest diagnostic,ce ar mai trebui să fac?
slic ruxanda
Buna seara,
Va recomand sa faceti un RMN de genunchi.

• Un medic ortoped exceptional, un foarte bun comunicator si un mare OM. Un profesionist desavarsit.

• Bogdan Matei
  • Diferenta enorma intre cum era sectia Ortopedie de la Floreasca de acum 20 de ani, si cea de acum. Aceasta diferenta are nume si prenume: Robert Apostolescu = profesionalism, dedicare, promptitudine.

• Tavi Tudor
  • Bine informat si cu experienta, , calitate care-l recomanda ptr aprecierea maxima. Nu doresc sa se concluzioneze ca ar fi subiectiva respectiva apreciere,in sprijinul acesteia din urma, sugerandu-va sa lecturati paginile de pe site-ul acestui medic...

• Sonia Ghica
  • Un medic ortoped ffffff.bun! Il recomand cu mare incredere!

• Romica Ciobanu