Ruptura de menisc ?

BUNA SEARA
În luna decembrie a început o durere la mușchiul din spatele genunuchiului.Pe parcurs durerea se accentua la mersul pe jos,urcat coborât scările iar mușchiul îl simțeam foarte contractat până jos spre gleznă și durerea din spatele genunuchiului radia in rotulă.Acum cateva zile de dimineața când m-am mdat jos din pat aveam o durere insuportabilă si abia puteam mergea.Daca stau jos când ma ridic umblu cu el îndoit,dacă stau mai mult în picioare merg cu el drept.Acum de la sine merg mai bine fără a schiopăta dar simt o greutate în genunchi si durerea este localizată in partea exterioară a genunuchiului ,la incheietură sa zic așa.si in poziția sezând ma săgeată in genunchi.Am fost la medic si m-i s-a spus ca ar fi ruptură de menisc,dar numai prin consultație,fară altă investigație.M-i s-a recomandat artroscopia dar momentan nu se poate deoarece am fost depistată cu infectie urinara cu E.Coli.Aș dorii să fiu sigură de acest diagnostic,ce ar mai trebui să fac?
slic ruxanda
Buna seara,
Va recomand sa faceti un RMN de genunchi.

• Face tot ce e omeste posibil pentru ca pacientului sa-i fie bine.

• Macarescu Cristina Mihaela
  • Domnul Dr. Apostolescu Robert este un profesionalist desavarsit,atat in calitatea sa de medic ortoped,cat si in cea de om.Doresc sa-i multumesc si sa-i urez mult spor la repararea oamenilor.

• Dulcean C.
  • Doctorul Apostolescu este, dincolo de profesionalismul incontestabil, un medic ortoped ce te face sa te simti om, nu doar cu un"caz". Eficient, meticulos,preocupat de binele pacientului sau,domnul doctor Apostolescu este medicul pe care ti-l doresti de garda atunci cand ai un accident. Eu ii sunt recunoscatoare si-l recomand calduros.

• Surcel Luminita
  • Bine informat si cu experienta, , calitate care-l recomanda ptr aprecierea maxima. Nu doresc sa se concluzioneze ca ar fi subiectiva respectiva apreciere,in sprijinul acesteia din urma, sugerandu-va sa lecturati paginile de pe site-ul acestui medic...

• Sonia Ghica