Durere

Buna seara, soțul meu are o durere de șold de aproximativ 2 luni. Durerea coboară din șold si il ustura tibia cu tot cu ousorul piciorului. De asemenea uneori are si o durere de spate. Durerea este cand se Așeaza sau cand vrea sa întindă piciorul . Ce ar putea fi, sau ce controale ar trebui sa meargă pt a afla
Hatmanu Liviu
Buna ziua,
Va recomand sa mergeti la un medic neurochirurg pentru o consultatie.

• Un medic ortoped ffffff.bun! Il recomand cu mare incredere!

• Romica Ciobanu

• Dl doctor Apostolescu este un profesionist de exceptie. Prietenul meu a fost operat de curand de ruptura la tendonullui achile. Pot spune ca a descoperit ruptura din prima atingere. Operatia a fost un real succes in conditiile in care a fost un tendon facut franjuri. Este un doctor intelegator, bland si foarte atent cu pacientii lui. Este un doctor de 7 stele cu plus.

• Mihaela Petre
  • Sunt operat de doua ori (protezare ambele solduri) si vreau sa-i multumesc din tot sufletul pt. cum am fost tratat, cum ma simt acum la 3 saptamani de la a doua operatie si sper sa-i ofere viata tot ce-si doreste. Am fost tratat cu profesionalism dar si cu suflet. Va multumesc!

• Panainte Constantin